Rammus’un yetenekleri değiştiriliyor!

League of Legends’ın en eski şampiyonlarından olan Rammus’a rework geliyor!
League of Legends Rammus Yetenek Değişiklikleri
Rammus karakterinin yeni yetenek değişiklikleri yayınlandı.

League of Legends‘ın baş oyun tasarımcısı Mark “Scruffy” Yetter, dün gece Rammus hakkında sosyal medya üzerinden paylaşımlarda bulundu. Yaptığı paylaşımlarda Rammus’un yeteneklerinin tamamen değişeceğini söyledi.

Rammus rework alıyor

League of Legends geliştiricileri, Rammus’a uzun zamandır değişiklik gelmediğini söyleyerek yetenekleri hakkında birkaç değişikliğe gideceklerini söylediler. Rammus’a yapılacak bu değişikliklerin henüz ne zaman geleceği belli olmasa da, Mark “Scruffy” Yetter, “Yakın zamanda sizleri yeni Rammus ile tanıştıracağız.” mesajını verdi. Ormancı olarak oynanan ve geç oyun aşamasında adeta ölümsüz olan Rammus, değişen yetenekleri sayesinde artık çok daha etkili olabilir. Rammus’a gelecek olan bu değişiklikler ilk olarak PBE sunucusunda deneneceği için “LoL PBE nasıl indirilir?” adlı rehberimize göz atarak PBE sunucusuna kayıt olabilirsiniz.

Rammus’un, Puncturing Taunt (E) yeteneği artık karakteri sinirlendirecek ve ultisi ile birlikte daha fazla hasar vermesini sağlayacak. Yeniden bekleme süresi artık her kademede 12 saniye olacağından dolayı, oyuncular bu yeteneği sürekli kullanamayacak. Ayrıca “E” yeteneğinin süresi 1,25 ile 2,25 saniye aralığında olacak.

League of Legends Rammus yetenek değişikliği
Bu değişikliğin oyuna yakın zamanda getirilmesi planlanıyor.

Rammus’un artık, Soaring Slam (R) yeteneği tamamen değişiyor. Ulti yeteneği artık Rammus’u havaya zıplatacak ve bir anda hedef konuma çarparak büyü hasarıyla birlikte birkaç saniye de yavaşlatacak, buna ek olarak ulti yeteneği kulelere %200 hasar da verebilecek. Ancak ulti yeteneğini kullanmak için Powerball (Q) yeteneğini aktif hale getirmelisiniz. Ulti yeteneğinin menzili Rammus’un hareket hızına bağlı olarak artacağından dolayı, bu karakteri oynarken hareket hızı eşyaları alınması şart.

  • Ultisinin bekleme süresi, yetenek seviyesi başına değişeceğinden dolayı 120/100/80 olarak düşecek.

Rammus’a gelecek olan bu değişiklik hem PC versiyonunda hem de mobil versiyonunda aktif olacak. Buna ek olarak baş oyun tasarımcısı Mark “Scruffy” Yetter, Tahm Kench için de birtakım değişikliğe gideceklerini söylediler.

Total
2
Shares
Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlgili İçerikler