ÜNOG – Konferans 2018’de Neler Yaşandı?

Üniversiteli Oyun Geliştiricileri (ÜNOG) topluluğunun ilk konferansı 20-21 Ocak‘ta Dome İstanbul‘da gerçekleşti. Birbirinden güzel konuşmaların yapıldığı bu konferans, iki gün boyunca takip edenlere geliştirme ve geliştirmenin temelleri hakkında birçok bilgi sundu. Mobidictum olarak gerek canlı yayınlarla gerek organizasyon takibiyle yakından ilgilendiğimiz bu etkinliğin detayları ve etkinlikten görseller burada sizlerle.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”9″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[Show slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Sercan Muhlacı‘nın Keynote‘ı ile başlayan ÜNOG 2018, geliştiricilik konusunda temel bilgiler içeren ve sektördeki fikirlere başka bir perspektiften bakma imkanı sunan konuşmalar ile devam etti. Öğle yemeği arasından sonra oyun geliştirmede verilen önemi, tekrar eden bölümlerin ne kadar değerli olduğu ve oyun tasarımına yönelik içeriklerin gereklilikleri üzerinde konuşmalar dinlendi.

Etkinliğin ikinci günü Misa Postmortem ile başlarken, Tartarus Posttmortem – Abyss Gameworks konuşmalarıyla birlikte Oyun Tasarımında UI/UX konuları işlendi. Öğle yemeği arasından sonra ise konu hakkında tecrübelerden, geliştirmedeki görsel düzenlemeye kadar birçok konuda bilgi sahibi oldu. Etkinliğin programını ve anlatıcıların isimlerini hemen aşağı ekliyoruz, dilerseniz kısa bir araştırma ile konuşmacılara ulaşabilir, sorularınızı iletebilirsiniz.

20 Ocak Cumartesi

  • Keynote – Sercan Muhlacı
  • Anlatıbilim ve Oyun Tasarımı İlişkisi – Sercan Altun
  • Harika Fikirler vs. Harika Yatırımcılar – Ceyda Kafadar
  • Öğle Yemeği
  • Verilerle Oyun Geliştirme – Burak Kürkçü
  • Sanal Gerçeklikte Teknik İpuçları – Ozan Özkan
  • İteratif Bölüm Tasarımı – Enes Uğur Şekerci
  • Oyun Tasarımı Neye Yarar? – Doğaç Yavuz

21 Ocak Pazar

  • Misa Postmortem – Suji Games
  • Tartarus Postmortem – Abyss Gameworks
  • Oyun Tasarımında UI/UX – Tuna Pamir
  • Öğle Yemeği
  • Unite Amsterdam Günlükleri – Eylül Atılgan
  • Görsel Sanatçının Bağımsız Oyun ile Yolculuğu – Abdullah Sarışen
  • B2B Sanal Gerçeklik projesi: Postmortem – Çağdaş Yıldırım

ÜNOG 2018 Canlı Yayınları – Mobidictum

Mobidictum’un resmi Facebook hayran sayfası üzerinden ÜNOG 2018’nin nabzını tutmak mümkündü. Etkinliğin ilk gününden canlı yayınlar yapan ekibimiz, aşağıdaki konuşmaları herkesten önce sizlerle buluşturdu.

Verilerle Oyun Geliştirme: Burak Kürkçü

Sanal Gerçeklikte Teknik İpuçları: Ozan Özkan

İteratif Bölüm Tasarımı – Enes Uğur Şekerci

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir